مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 07:052020-02-28سياسي

آغاز پاکسازی و ضدعفونی کردن نقاط حساس شهر رشت توسط سپاه قدس گیلان


فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان روز جمعه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: طبق توفقات انجام شده، گندزدایی اماکن حساس و همچنین نقاط شهری به وسیله کیت های ویژه ضدعفونی از جمله اقداماتی است که از امروز آغاز شده است.

سرهنگ پاسدار بهروز دولتی افزود: این امر در راستای مدیریت شیوع بیماری کرونا در گیلان و توسط نیروهای پدافند جنگ نوین لشکر عملیاتی 16 قدس برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در رشت انجام می شود.

وی گفت : علاوه بر گندزدایی و پاکسازی مناطق مختلف و حساس شهر، 150 نیروی لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان نیز به منظور کمک رسانی به بیماران مبتلا به کرونا در بیمارستان رازی رشت حاضر شدند و به دکترها و پرستاران یاری می رسانند.

وی بیان کرد: این همکاری طی جلسه ای که با حضور نمایندگان وزارت بهداشت و لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان در راستای مدیریت شیوع بیماری کرونا در رشت انجام شد، اتخاذ و بنا به تصمیمات اخذ شده در این جلسه، نیروهای این لشکر از امروز به کمک کادر پزشکی استان گیلان شتافتند.

فرمانده لشکر عملیاتی 16 قدس گیلان اضافه کرد: این تعداد نیرو به صورت شیفتی در بیمارستان رازی رشت مستقر هستند که این اقدام در راستای منویات مقام معظم رهبری و لزوم کمک رسانی به نیروهای بهداشت و درمان انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز پاکسازی و ضدعفونی کردن نقاط حساس شهر رشت توسط سپاه قدس گیلان

آغاز پاکسازی و ضدعفونی کردن نقاط حساس شهر رشت توسط سپاه قدس گیلان