مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 اسفند 1398 ساعت 05:552020-02-28اقتصادي

بدترین هفته برای بورس های جهان از زمان بحران مالی سال 2008


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، در حالی که سرمایه گذاران به دلیل ترس از همه گیری ویروس کرونا و تضعیف اقتصاد جهانی از دارایی های پرریسک روی گردان شده اند، - در حالی که سرمایه گذاران به دلیل ترس از همه گیری ویروس کرونا و تضعیف اقتصاد جهانی از دارایی های پرریسک روی گردان شده اند، ارزش سهام در بازار های مالی جهان در مسیر ثبت بدترین عملکرد هفتگی از زمان بحران مالی سال 2008 قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، در حالی که سرمایه گذاران به دلیل ترس از همه گیری ویروس کرونا و تضعیف اقتصاد جهانی از دارایی های پرریسک روی گردان شده اند، ارزش سهام در بازارهای مالی جهان در مسیر ثبت بدترین عملکرد هفتگی از زمان بحران مالی سال 2008 قرار دارد.

پس از افت شدید شاخص های بورس وال استریت در روز پنجشنبه، بازارهای مالی چین، ژاپن و کره جنوبی روز جمعه را افت شدید آغاز کردند.

تشدید تهدید ویروس کرونا این گمانه زنی را در میان سرمایه گذاران برانگیخته که فدرال رزرو آمریکا ممکن است تا ماه آینده میلادی به منظور تقویت رشد اقتصادی اقدام به کاهش نرخ بهره کند.

توموآکی شیشیدو، اقتصاددان موسسه نامورای ژاپن گفت: برای ارزیابی تاثیر ویروس کرونا دیگر حتی لازم نیست منتظر انتشار آمارهای اقتصادی باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدترین هفته برای بورس های جهان از زمان بحران مالی سال 2008

بدترین هفته برای بورس های جهان از زمان بحران مالی سال 2008