مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 12:002020-02-27اقتصادي

اجرای 60 بازرسی مشترک از روند توزیع و عرضه ماسک در استان سمنان


معاون اداره کل تعزیرات حکومتی سمنان از اجرای 60 بازرسی مشترک از روند توزیع و عرضه ماسک در استان خبر داد و گفت: 11 مورد تخلف عرضه محصولات بهداشتی ثبت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدرضا ناصری ظهر پنجشنبه در نشست کارگروه تنظیم بازار استان سمنان به میزبانی استانداری سمنان با تأکید بر لزوم ساماندهی توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده در داروخانه های استان سمنان اظهار داشت: 60 بازرسی مشترک به منظور بررسی روند توزیع و عرضه ماسک در استان سمنان انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه در این مدت 130 واحد داروخانه ها و تجهیزات پزشکی استان سمنان مورد نظارت و بازرسی قرار گرفتند، افزود: در طی این بازرسی ها 11 مورد تخلف عرضه محصولات بهداشتی در استان سمنان ثبت شده است.

10 مورد گران فروشی و یک مورد احتکار معاون اداره کل تعزیرات حکومتی استان سمنان خاطرنشان کرد: 10 مورد گران فروشی و یک مورد احتکار ماسک و لوازم ضدعفونی کننده در استان گزارش شده است.

ناصری بابیان اینکه در این مدت برخی واحدهای ابزار یراق نیز فروش ماسک انجام می دهند، گفت: که بر اساس گزارش های رسیده واحدهای ابزار و یراق نیز موردبررسی قرارگرفته و یک تخلف به دلیل درج نکردن قیمت برای ماسک گزارش شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 60 بازرسی مشترک از روند توزیع و عرضه ماسک در استان سمنان

اجرای 60 بازرسی مشترک از روند توزیع و عرضه ماسک در استان سمنان