مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 اسفند 1398 ساعت 09:262020-02-27سياسي

برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در کردستان لغو شد


حجت الاسلام احمد حاتمیان روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هر سال همزمان با فرا رسیدن سیزدهم رجب و ایام البیض، مراسم معنوی و باشکوه اعتکاف با حضور پرشور مردم در سراسر کشور برگزار می شود که امسال برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و به پیشنهاد و تصمیم شورای تامین برگزاری این مراسم معنوی در استان کردستان لغو شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان اضافه کرد: این اداره کل امسال آماده برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در 17 مسجد سطح استان بود ضمن اینکه قرار بود این مراسم از 18 تا 20 اسفند ماه باید برگزار شود که با توجه به اهمیت سلامت مردم لغو شد.

وی یادآور شد: سال گذشته 730 نفر در استان کردستان معتکف شدند که به دلیل همزمانی مراسم معنوی اعتکاف با ایام تعطیلات نوروز آمار معتکفین نسبت به سال قبل از آن کاهش یافته بود اما امسال براساس برنامه ریزی های انجام شده و اعلام آمادگی هیات های مذهبی استان پیش بینی می شد تعداد معتکفین در استان بیش از سال های گذشته باشد.

حجت الاسلام حاتمیان ابراز امیدواری کرد به یاری خداوند متعال شاهد بهبود حال مبتلایان به ویروس کرونا در سطح کشور باشیم و در نهایت سلامت و آرامش جامعه بتوانیم برنامه های مذهبی و فرهنگی را در استان با همراهی و مشارکت مردم ادامه دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در کردستان لغو شد

برگزاری مراسم معنوی اعتکاف در کردستان لغو شد