مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 14:152020-01-25اقتصادي

طرح تامین مسکن محرومان در چهارمحال و بختیاری در حال اجرا است


مدیر کل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری گفت: طرح تامین مسکن محرومان در چهارمحال و بختیاری در حال اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سهراب رییسی در ستاد اقتصاد مقامتی استان، اظهار داشت: تأمین دو هزار و 440 فقره تسهیلات بانکی به مبلغ 97 میلیارد تومان با پیگیری به عمل آمده و مساعدت های بانک های عامل در مرکز، تأمین 40 میلیارد تومان ریال کمک بلاعوض از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور و حساسیت در شناسایی واجدین شرایط مطابق با آیتم های مد نظر از اقدامات انجام شده برای احداث مسکن محرومان است.

وی بیان کرد: تاکنون در مرحله شناسایی و تشکیل پرونده 139 درصد، معرفی به بانک متقاضیان 96 درصد، انعقاد قرارداد 86 درصد، پی کنی 74 درصد، اسکلت 13 درصد، سقف 17 درصد، اتمام سفت کاری 9 درصد و نازک کاری و قابلیت بهره برداری 7 درصد پیشرفت حاصل شده است.

مدیر کل بنیاد مسکن چهارمحال و بختیاری خواستار تسریع در پذیرش و انعقاد قرارداد بانکی با متقاضیان ظرف مدت سه روز مطابق مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی توسط بانک های عامل شد.

وی با تاکید بر همکاری فرمانداران، بخشداران و دهیاران به منظور پیشبرد پروژه احداث مساکن محرومان، تصریح کرد: کارها با جدیت در دستور کار است اما در شهرستان شهرکرد تعداد قرارداد کمتری منعقد شده است که همراهی فرماندار را می طلبد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تامین مسکن محرومان در چهارمحال و بختیاری در حال اجرا است

طرح تامین مسکن محرومان در چهارمحال و بختیاری در حال اجرا است