مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 14:002020-01-25دانش

مراکز رشد محلی برای تمرین کسب وکار تا تجاری سازی ایده ها هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، یکی از این مسیر های پیش رو که نقطه آغاز کسب وکار های صاحبان ایده شده است، - در شرایط اقتصادی کنونی که راه اندازی یک کسب وکار در کشور هزینه های زیادی به همراه دارد، باید مسیر های کوتاه تر و ارزان تری پیدا کنیم تا بتوانیم به سرخط عملیاتی کردن ایده های خود برسیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، یکی از این مسیر های پیش رو که نقطه آغاز کسب وکار های صاحبان ایده شده است، قدم گذاشتن در مراکز رشد و نوآوری است.

مراکزی که واحد های فناور نوپا را در دل خود پرورش می دهند و آماده به کار می کنند.

این واحد ها عمدتا در بیش از 150 مرکز رشد و نوآوری که در سراسر کشور فعال هستند تمرین کسب وکار می کنند تا بتوانند فعالیتشان را تبدیل به یک شخصیت حقوقی مستقل به عنوان یک شرکت یا واحد فناور کنند تا با ارتقاء توانشان موضوع دانش بنیان بودن شرکت ها را هم احراز کنند.

شرکت هایی که بخواهند به عنوان دانش بنیان احراز صلاحیت شوند باید یک مسیر ارتقایی را طی کنند.

امروز بیش از 600 مرکز رشد واحد های فناور، 38 پارک علم و فناوری و 150 مرکز نوآوری در سراسر کشور حضور فعال دارند که عمدتا ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز رشد محلی برای تمرین کسب وکار تا تجاری سازی ایده ها هستند

مراکز رشد محلی برای تمرین کسب وکار تا تجاری سازی ایده ها هستند