مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 13:552020-01-25دانش

افتتاح 26 پروژه ورزشی دانشگاهی در دهه فجر


مدیرکل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان اعلام کرد: 26 پروژه ورزشی در دهه فجر در دانشگاه ها تکمیل و به بهره برداری می رسد.

- مدیرکل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان اعلام کرد: 26 پروژه ورزشی در دهه فجر در دانشگاه ها تکمیل و به بهره برداری می رسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدحسین علیزاده در ارتباط با بهره برداری از پروژه های عمرانی و ورزشی در دانشگاه های کشور، اظهار کرد: این پروژها در زمینه توسعه فضای ورزشی دانشگاه ها و شامل زمین چمن مصنوعی، استخر سرپوشیده و سالن های چند منظوره است.

وی افزود: اداره کل نظارت بر طرح های عمرانی وزارت علوم توجه ویژه ای به توسعه فضای ورزشی دانشگاه ها داشته است و در سال 1397 با اختصاص مبلغ هشت میلیارد تومان کمک برای احداث و تکمیل 20 پروژه ورزشی شامل هشت استخر، شش سالن ورزشی و شش زمین رو باز به این بخش اختصاص داده است.

مدیرکل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان با اشاره به اینکه در سال 1398 علی رغم محدودیت های بودجه ای، اداره کل نظارت بر طرح های عمرانی وزارت مبلغ 20 میلیارد تومان بابت ساخت و تکمیل فضاهای ورزشی در دانشگاه ها پیش بینی کرده است که لیست نهایی پروژه ها پس از مبادله موافقتنامه با سازمان برنامه و بودجه اعلام خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 26 پروژه ورزشی دانشگاهی در دهه فجر

افتتاح 26 پروژه ورزشی دانشگاهی در دهه فجر