مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 13:102020-01-25دانش

ترکیه دروازه صادرات محصولات دانش بنیان ایرانی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، - معاون علمی و فناوری رییس جمهوری با بیان اینکه ترکیه دروازه صادرات شرکت های ایرانی است، بر لزوم تقویت همکاری ایران و ترکیه در حوزه شرکت های دانش بنیان تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری رییس جمهوری، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس جمهوری، در همایش شرکت های دانش بنیان و فناوری ترکیه و ایران در استانبول با بیان این که ایران به کمک شرکت های دانش بنیان توانسته است تحول تازه ای در اقتصاد خود رقم بزند، افزود: تحریم های آمریکا می توانست یک کشور را نابود کند، اما ایران روی پای خود ایستاد.

وی با اشاره به جهش علمی ایران در حوزه های مختلف فناوری عنوان کرد ایران آماده توسعه زیر ساخت ها و همکاری جدی برای انتقال فناوری ها در قالب شرکت های دانش بنیان به ترکیه است.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور تصریح کرد نسل جدید جوانان خلاق و کارآفرین در ایران، شکل گرفته است که قوانین بین المللی را به خوبی می شناسد و می تواند شریک خوبی برای شرکت های ترکیه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترکیه دروازه صادرات محصولات دانش بنیان ایرانی است

ترکیه دروازه صادرات محصولات دانش بنیان ایرانی است