مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 11:352020-01-25دانش

پشتیبانی از حل معضلات و چالش های دستگاه ها یکی از برنامه های وزارت علوم است


مسعود برومند، معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، درباره برنامه های حمایت از حل معضلات و چالش های دستگاه های مختلف گفت: - معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم یکی از برنامه های این وزارت را پشتیبانی از حل معضلات و چالش های دستگاه ها و سازمان های مختلف بیان کرد.

مسعود برومند، معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، درباره برنامه های حمایت از حل معضلات و چالش های دستگاه های مختلف گفت: یکی از برنامه های مهم وزارت علوم تحقیقات و فناوری، پشتیبانی از سازمان ها و وزارتخانه برای حل معضلات و چالش های آن ها است.

معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو های مسلح، نیروی هوایی ارتش جموری اسلامی ایران، سازمان محیط زیست و وزارت نفت از جمله دستگاه هایی هستند که تفاهم نامه هایی را برای حل مشکلات آن ها منعقد کرده ایم.

برومند با اشاره به تفاهم نامه های منعقد شده با وزارت نفت تصریح کرد: انعقاد تفاهم نامه همکاری با 9 دانشگاه و پژوهشگاه در حوزه بالادست صنعت نفت؛ انعقاد تفاهم نامه همکاری با 12 دانشگاه و مرکز پژوهشی در حوزه پایین دست صنعت نفت و همچنین انعقاد تفاهم نامه همکاری با دانشگاه و مرکز پژوهشی در حوزه اکتشاف از جمله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشتیبانی از حل معضلات و چالش های دستگاه ها یکی از برنامه های وزارت علوم است

پشتیبانی از حل معضلات و چالش های دستگاه ها یکی از برنامه های وزارت علوم است