مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 11:202020-01-25پزشكي

مسمومیت؛ یکی ازدلایل مرگ دسته جمعی پرندگان مهاجر


دلیل مرگ دسته جمعی پرندگان درحال بررسی است و تا مشخص شدن نمی توان اظهارنظر قطعی کرد ولی مسمومیت می تواند یکی از گزینه ها باشد.

- سیدحسین رضوانی امروز درباره دلیل مرگ دسته جمعی پرندگان مهاجر در میانکاله و گلوگاه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: براساس نمونه برداری و آزمایش های انجام شده پاسخ تست  بیماری آنفلوآنزا در این پرندگان منفی بوده است.

وی با بیان اینکه تاکنون تعداد تلفات در پرندگان به هزار و 400 مورد از گونه های مختلف رسیده است، افزود: باتوجه به بررسی های انجام شده در حال حاضر تعداد تلفات قطع شده است.

مدیرکل دامپزشکی مازندران با اعلام اینکه اکیپ دامپزشکی در شهرستان های گلوگاه و بهشهر فعال هستند، تصریح کرد: همچنین درخواست ما از مردم و سازمان های مردم نهاد این است درصورت مشاهده لاشه پرنده موارد را به سامانه 1512 دامپزشکی، شماره تلفن 01133342391 دامپزشکی و یا مراجعه به ادارات دامپزشکی در سطح شهرستان های استان اطلاع دهند.

این مسؤول درباره گمانه زنی در ارتباط با مرگ دسته جمعی پرندگان مهاجر، خاطرنشان کرد: این مهم درحال بررسی است و تا مشخص شدن نمی توان اظهارنظر قطعی کرد ولی مسمومیت می تواند یکی از گزینه ها باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسمومیت؛ یکی ازدلایل مرگ دسته جمعی پرندگان مهاجر

مسمومیت؛ یکی ازدلایل مرگ دسته جمعی پرندگان مهاجر