مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 10:502020-01-25اقتصادي

شورای سیاستگذاری مسئولیت اجتماعی در اتاق ایران راه اندازی می شود


نائب رییس کمیسیون اجتماعی و حاکمیت شرکتی اتاق بازرگانی ایران از تشکیل شورای سیاستگذاری مسئولیت اجتماعی در اتاق بازرگانی ایران در راستای هدایت تمام فعالان بخش خصوصی در کشور و جلوگیری از پراکنده کاری خبر داد.

- محمود اولیایی شنبه 5 بهمن در همایش مسئولیت اجتماعی اثربخش و توسعه پایدار گفت: موضوع مسئولیت اجتماعی ابعاد مختلفی دارد و در زمان های مختلف ناظر به شرایط فعلی ما و ایندگان خواهد بود.

او گفت: امید است با افزایش مسئولیت اجتماعی، پتانسیل حوزه های مختلف را در مسیر برنامه های دارای اولویت امروز و اینده به هم گره بزنیم و برنامه های عملیاتی و مشخصی را دنبال کنیم.

اولیایی ادامه داد: توجه ویژه ای به سیاست گذاری کلان برای بحث مسئولیت اجتماعی در جامعه در اتاق بازرگانی ایران دنبال می شود و در این راستا مقرر شده که شورای سیاست گذاری مسئولیت اجتماعی با متخصصان صاحب نظر دانشگاه، فعالان اقتصادی، صاحبان بنگاه های اقتصادی و .

تشکیل شود.

او همچنین ابراز امیدواری کرد که برای کاهش آسیب های اجتماعی شاهد تعامل و همگرایی فعالان اقتصادی باشیم.

نائب رییس کمیسیون اجتماعی و حاکمیت شرکتی اتاق بازرگانی ایران خاطرنشان کرد: فارس سرزمینی است که دل همه ایرانی ها برایش می تپد چون مهد فرهنگ ایران زمین است و در سال های اخیر در حوزه اقتصاد هم نقش مه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای سیاستگذاری مسئولیت اجتماعی در اتاق ایران راه اندازی می شود

شورای سیاستگذاری مسئولیت اجتماعی در اتاق ایران راه اندازی می شود