مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 10:502020-01-25اجتماعي

صید غیرقانونی پرندگان مهاجر وجهه محیط زیست ایران را خدشه دار کرده است


صید غیرقانونی پرندگان مهاجر وجهه کشور و محیط زیست را خدشه دار کرده است.

- ایسنا/خراسان رضوی یک کارشناس و فعال محیط زیست گفت: صید غیرقانونی پرندگان مهاجر وجهه کشور و محیط زیست را خدشه دار کرده است.

سهیل اولادزاده در گفت وگو با ایسنا در خصوص شرایط زیست محیطی در باغ های پرندگان، اظهار کرد: افرادی که به دنبال پارک پرندگان، باغ پرندگان و باغ وحش هستند، تنها به دنبال سود و درآمدزایی برای خود بوده و هیچ توجهی به پرندگان و حیوانات ندارند.

وی با اشاره به اینکه این مسأله در همه کشور دیده می شود ، و سال هاست که این اتفاق ها رخ می دهد مدعی شد: سازمانی که خود بانی امر محیط زیست است، حیوانات قرض گرفته از طبیعت را برای درمان به شکل بدی، بین سایر مراکز باغ وحش غیراستاندارد کشور پخش می کند.

ما مخالف این مسأله نیستیم؛ چراکه بسیاری از این پرندگان زخمی هستند که قابلیت بازگشت به طبیعت را ندارند، اما این پرندگان نباید به شکل غیر استاندارد حفظ شوند.

این کارشناس و فعال محیط زیست با بیان اینکه دغدغه فعالان محیط زیست است که این پرندگان به شکل غیراستاندارد حفظ نشوند ، تاکید کرد: تداوم این مسأله به نفع محیط زیست و حقوق انسانی نیست.

اغلب پرندگان باغ پرندگان از راه قاچاق تامین می شوند اولادزاده با طرح این پرسش که پرندگان این باغ ها از کجا تامین می شوند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صید غیرقانونی پرندگان مهاجر وجهه محیط زیست ایران را خدشه دار کرده است

صید غیرقانونی پرندگان مهاجر وجهه محیط زیست ایران را خدشه دار کرده است