مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 09:502020-01-25دانش

حضور 148 دانشگاه ایرانی در رتبه بندی «وبومتریک» دانشگاه های برتر


نسخه ژانویه 2020 رتبه بندی «وبومتریک» دانشگاه های برتر منتشر شد و 148 وب سایت دانشگاهی ایرانی در میان 4 هزار و 500 دانشگاه برتر دنیا قرار گرفتند.

- نسخه ژانویه 2020 رتبه بندی وبومتریک دانشگاه های برتر منتشر شد و 148 وب سایت دانشگاهی ایرانی در میان 4 هزار و 500 دانشگاه برتر دنیا قرار گرفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جدیدترین رتبه بندی وبومتریک با عنوان رتبه بندی شفاف دانشگاه های برتر با استناد در پروفایل های برتر گوگل اسکولار Google Scholar منتشر شد.

این رتبه بندی نسخه نهم (ژانویه 2020 نسخه 9.

1 BETA) است و 4 هزار و 500 مرکز دانشگاهی و علمی را مورد بررسی قرار داده است.

وب سایت وبومتریک در این گزارش ابتدایی این رتبه بندی اعلام کرده است به دنبال درخواست بسیاری از دانشگاه ها، تصمیم گرفته است به صورت موقت از پروفایل های نهادی Google Scholar Citations (GSC) استفاده نکند.

اما با توجه به اینکه بیش از 5 هزار پروفایل در گوگل اسکولار وجود دارد و تاریخ نهایی برای اتمام کار وجود ندارد وبومتریک نمی تواند به طور کامل از آن استفاده کند.

با این وجود وبومتریک تاکید کرده است هنوز متعهد به استفاده از این منبع کلیدی است از همین رو در فهرستی که برای این نسخه استفاده کرده تنها دامنه اصلی هر دانشگاه که دارای پروفایل های گوگل اسکولار سایتیشن Google Scholar Citations (GSC) هستند را مورد توجه قرار داده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور 148 دانشگاه ایرانی در رتبه بندی «وبومتریک» دانشگاه های برتر

حضور 148 دانشگاه ایرانی در رتبه بندی «وبومتریک» دانشگاه های برتر