مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 بهمن 1398 ساعت 08:552020-01-25پزشكي

آمادگی فرودگاه امام برای مقابله با ویروس کرونا


معاون شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی از آمادگی این فرودگاه به عنوان مهمترین درگاه ورودی کشور برای مقابله با ویروس کرونا خبر داد.

- ؛ حسن خوشخو با بیان اینکه فرودگاه امام خمینی مهمترین درگاه ورودی کشور محسوب می شود افزود: بر اساس استاندارد های ملی و بین المللی و همچنین ضمیمه 9 کنوانسیون شیکاگو، این فرودگاه همکاری های گسترده ای را با پایگاه بهداشت مرزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دارد و همکاران این پایگاه به صورت 24 ساعته در فرودگاه حضور دارند.

خوشخو با اشاره به اینکه در حال حاضر از فرودگاه امام خمینی به 4 مقصد در چین مسیر پروازی برقرار است ادامه داد: تمهیدات لازم برای مقابله با ویروس کرونا از نخستین روز های شیوع این ویروس در چین در فرودگاه امام با همکاری پایگاه بهداشت مرزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اندیشیده شده و اقدامات لازم برای جلوگیری از ورود مبتلایان به این بیماری به کشور در حال انجام است.

وی ادامه داد: به همین منظور، تجهیزات لازم برای کنترل مسافران توسط پایگاه بهداشت مرزی در فرودگاه امام خمینی فراهم شده تا کنترل مسافران با استاندارد های لازم از نظر دارا بودن علائم بیماری ویروس کرونا صورت گیرد.

خوشخو گفت: همه مسافران و کادر پروازی که از مبداء چین و کشور های شرق آسیا وارد کشور می شوند به صورت یک به یک کنت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی فرودگاه امام برای مقابله با ویروس کرونا

آمادگی فرودگاه امام برای مقابله با ویروس کرونا