مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 13:002020-01-21دانش

فراخوان جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم از 22 بهمن آغاز می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز جذب هیئت علمی وزارت علوم، محمد رضا رضوان طلب رییس مرکز جذب بیان کرد: فراخوان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی برای جذب هیئت علمی پیمانی از 21 دی ماه آغاز شده و این اعلام نیاز تا روز گذشته دوشنبه 30 دی ماه .

- رییس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم گفت: فراخوان جذب هیئت علمی از 22 بهمن ماه جاری اعلام خواهد شد و متقاضیان تا سوم اسفند برای ثبت نام فرصت دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز جذب هیئت علمی وزارت علوم، محمد رضا رضوان طلب رییس مرکز جذب بیان کرد: فراخوان دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی برای جذب هیئت علمی پیمانی از 21 دی ماه آغاز شده و این اعلام نیاز تا روز گذشته دوشنبه 30 دی ماه به مدت هشت روز کاری ادامه داشت.

رضوان طلب ادامه داد: مرکز نظارت از اول تا 15 بهمن به مدت 10 روز کاری فرصت دارد اعلام نیاز دانشگاه ها و تخصیص ظرفیت ها را بررسی کرده و از 16 تا 20 بهمن ماه نیز نتایج تطبیق نیاز ها با تاییدیه مرکز نظارت جذب اعلام خواهد شد.

رییس مرکز جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم با بیان اینکه فراخوان جذب از 22 بهمن ماه آغاز می شود و ثبت نام در این فراخوان تا سوم اسفند ادامه دارد، خاطرنشان کرد: بررسی اولیه پرونده متقاضیان با نظر هیئت اجرایی جذب دانشگاه ها به مدت پنج روز ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم از 22 بهمن آغاز می شود

فراخوان جذب اعضای هیئت علمی وزارت علوم از 22 بهمن آغاز می شود