مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 12:552020-01-21بين الملل

تشکیلات خودگردان: در حال مقابله با 4 جنگ اسراییلی به صورت همزمان هستیم


نخست وزیر دولت تشکیلات خودگردان ضمن اعلام آنکه کرانه باختری منطقه ای واحد و غیر قابل تفکیک است، تصریح کرد، رژیم صهیونیستی به صورت همزمان چهار جنگ علیه فلسطین به راه انداخته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، محمد اشتیه نخست وزیر دولت تشکیلات خودگردان فلسطین ) و گفت، این نقض آشکار تمام توافقنامه ها توسط اسراییل نشان داد که این رژیم در تلاش است تمام کرانه باختری را مانند مناطق ج نشان دهد ، این در حالی است که برای دولت فلسطین تمام کرانه باختری مانند منطقه الف است.

تقسیم کرانه باختری رود اردن به سه منطقه الف، ب و ج در پیمان اسلو، در سال 1993 انجام شد؛ منطقه الف از نظر اداری و امنیتی توسط تشکیلات خودگردان، منطقه ب از نظر اداری توسط تشکیلات خودگردان و از نظر امنیتی توسط رژیم صهیونیستی و منطقه ج از نظر امنیتی و اداری توسط رژیم صهیونیستی اداره می شود.

منطقه الف 13 درصد از مساحت کرانه باختری ، منطقه ب 18 درصد مساحت آن و منطقه ج 60 درصد مساحت کرانه باختری را تشکیل می دهد.

وی ادامه داد، هیچ چیزی در توافقنامه ها وجود ندارد که جلوی اجرای طرح های توسعه ای در مناطق ج را بگیرد اما رژیم صهیونیستی جلوی برخی از آنها را می گیرد مثلا حدود یک ماه پیش خطوط آبرسانی به منطقه مسافر یطا در الخلیل را از بین برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیلات خودگردان: در حال مقابله با 4 جنگ اسراییلی به صورت همزمان هستیم

تشکیلات خودگردان: در حال مقابله با 4 جنگ اسراییلی به صورت همزمان هستیم