مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 بهمن 1398 ساعت 10:502020-01-21اقتصادي

درخواست زنگنه از مردم برای صرفه جویی در مصرف گاز / موتورسیکلت ها گازسوز می شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بیژن زنگنه با اشاره به مصرف بالای گاز در بخش خانگی اظهار کرد: این مسئله به صنعت و نیروگاه ها فشار می آورد، - وزیر نفت با درخواست از مردم برای صرفه جویی در مصرف گاز گفت: تولید گاز بی وقفه ادامه دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بیژن زنگنه با اشاره به مصرف بالای گاز در بخش خانگی اظهار کرد: این مسئله به صنعت و نیروگاه ها فشار می آورد، زیرا نمی توانیم گاز خانه ها را قطع کنیم.

در این شرایط به صنایع فشار می آید و مجبور به استفاده از سوخت مایع می شوند.

وی با بیان اینکه تولید گاز بی وقفه در حال افزایش است و تولید محصولات پتروشیمی نیز با جدیت دنبال می شود، گفت: کیفیت بنزین و گازوییل عرضه شده در استان ها و شهرها مطلوب است.

وزیر نفت درباره اینکه آیا برای تقویت جایگاه های عرضه گاز طبیعی فشرده (سی ان جی) اعتباراتی در لایحه بودجه در نظر گرفته شده است، پاسخ منفی داد و اظهار کرد: این اعتبار برای جایگاه ها در نظر گرفته نشده است و لزومی بر این کار نیست، زیرا جایگاه های عرضه سی ان جی اقتصادی هستند و بخش خصوصی و مردم می توانند آن را احداث کنند.

وی با بیان اینکه وزارت نفت می تواند مشوق سی ان جی سوز شدن خودروها باشد و برای این منظور 6500 میلیارد تومان وام در مصوبه دولت دیده شده است تا خودروهای سواری، عمو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست زنگنه از مردم برای صرفه جویی در مصرف گاز / موتورسیکلت ها گازسوز می شوند

درخواست زنگنه از مردم برای صرفه جویی در مصرف گاز / موتورسیکلت ها گازسوز می شوند