مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 12:502019-12-15پزشكي

رویداد کارآفرینی فناوری های تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی وآزمایشگاهی برگزار می شود


دومین رویداد کارآفرینی فناوری های تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی وآزمایشگاهی به همت معاونت آموزش و پژوهش سازمان نظام پزشکی و با هدف گسترش زیست بوم کارآفرینی و نوآفرینی با تمرکز بر حوزه تجهیزات پزشکی، - دندان پزشکی و آزمایشگاهی 3 بهمن ماه 1398 در دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علیرضا سلیمی، معاون آموزش و پژوهش سازمان نظام پزشکی در خصوص اهداف برگزاری این رویداد کارآفرینی گفت: این رویداد با هدف ایجاد مشارکت اجتماعی در راستای تولید و ارتقای زیست بوم سلامت، توانمندسازی نظام بهداشت، درمان، سلامت و همچنین جذب افراد مستعد پیشرفت در زمینه ایده پردازی و کارآفرینی برگزار می شود.

وی افزود: از تمام گروه های کسب و کار نوپا، تیم های توانمندی که دارای ایده، طرح و یا محصول اولیه در زمینه تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی هستند؛ دعوت می شود در این رویداد شرکت کرده و نسبت به ارائه ایده، طرح کسب و کار یا محصول خود به داوران اقدام کنند.

وی با اشاره به این که شتاب دهنده تخصصی سکو به عنوان مجری و برگزار کننده این رویداد انتخاب شده است تا از زمان ثبت نام تیم ها نسبت به ارائه خدمات مشاوره ای به آنها اقدام کند؛ تصریح کرد: رویداد کارآفرینی فناوری های تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی وآزمایشگاهی با همکاری دستگاه ها و سازمان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد کارآفرینی فناوری های تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی وآزمایشگاهی برگزار می شود

رویداد کارآفرینی فناوری های تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی وآزمایشگاهی برگزار می شود