مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 12:202019-12-15اقتصادي

استان تهران در بودجه عمومی از نفت بهره ای ندارد


رییس سازمان برنامه و بودجه استان تهران : این استان در بودجه عمومی سهمی از نفت ندارد بلکه سهم درآمد نفت در استان های نفت خیز و کم برخوردار دیده می شود.

- نعمت اله ترکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: منابع درآمدی ما در استان از مالیات است که به تناسب درآمدی که در استان ایجاد می شود، سهم اندکی به ما اختصاص می یابد.

وی گفت: در استان تهران حدود 80 هزار میلیارد تومان از محل مالیات، منابع بدست می آید که حدود دو هزار میلیارد تومان آن به حوزه جاری و عمرانی استان بر می گردد.

ترکی افزود: حدود 60 درصد این منابع درآمدی (1200 تا 1300 میلیارد تومان) در بخش عمرانی و بقیه در بخش جاری هزینه می شود و بقیه درآمد های حاصل از مالیات در استان در کل کشور مصرف می شود.

رییس سازمان برنامه و بودجه استان تهران درباره اولویت های بودجه سال 99 در استان تهران گفت: برای 15 میلیون نفر جمعیت شهر تهران و شهرستان های استان 4 طرح بزرگ آبرسانی برنامه ریزی شده و ردیف اعتباری و بودجه ای آن نیز گرفته شده است که این طرح ها شهرستان های غرب و شرق استان تهران را تا سال 1400 پوشش می دهد.

وی افزود: تصفیه خانه های فاضلاب استان تهران یکی دیگر از اولویت های بودجه 99 استان است که بتوانیم تا سال 1400 ساخت تاسیسات آن را به پایان برسانیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استان تهران در بودجه عمومی از نفت بهره ای ندارد

استان تهران در بودجه عمومی از نفت بهره ای ندارد