مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 12:062019-12-15اقتصادي

درخواست بیش از 7 هزار گلستانی برای زیرپوشش قرار گرفتن بیمه اجباری سلامت


سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان گلستان با اشاره به اجرای طرح پوشش بیمه اجباری گفت: این طرح از 14 آبان آغاز شده و در استان گلستان نزدیک به 7 هزار و 322 نفر برای زیرپوشش قرار گرفتن بیمه اجباری سلامت درخواست دادند که شرایط آنها در وزارت رفاه در حال بررسی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گرگان، مهرداد کمانگری ظهر امروز در سومین جلسه هم اندیشی با اصحاب رسانه استان گلستان اظهار کرد: افراد فاقد بیمه تا پایان فروردین سال 1399 فرصت دارند درخواست خود را برای زیرپوشش قرار گرفتن بیمه اجباری سلامت ثبت کنند تا مشمول مزایای بیمه ای شوند.

وی با اشاره به جذب اعتبارات تخصیص شده استان طی یک ماه اخیر تصریح کرد: با توجه به اینکه امسال در استان با مسئله سیل مواجه بودیم سازمان بیمه سلامت کمک های ویژه ای به این استان داشت به گونه ای که میزان پرداختی های استان در سال 1397 نسبت به میانگین کشوری دو ماه جلوتر است.

سرپرست اداره کل بیمه سلامت استان گلستان؛ شرایط استان را در پرداخت مطالبات نسبت به میانگین کشوری مطلوب خواند و افزود: پرداخت مطالبات به مراکز درمانی سبب می شود تا انگیزه ارائه خدمات به مردم ارتقاء پیدا کند.

کمانگری بیان کرد: در سال 1398 ما توانستیم مطالبات مرداد ماه دانشگاه های علوم پزشکی را یک ماه جلوتر پرداخت کنیم و بدهی های تیر و مرداد دانشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست بیش از 7 هزار گلستانی برای زیرپوشش قرار گرفتن بیمه اجباری سلامت

درخواست بیش از 7 هزار گلستانی برای زیرپوشش قرار گرفتن بیمه اجباری سلامت