مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 11:402019-12-15سياسي

برگزاری تریبون آزاد دانشجویی در دانشگاه فردوسی مشهد


با هدف تنویر افکار دانشجویان نسبت به وقایع اخیر و انتخابات پیش رو، انجمن اسلامی دانشگاه فردوسی مشهد تریبون آزاد دانشجویی برگزار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، دبیر انجمن اسلامی دانشگاه فردوسی مشهد در حاشیه برگزاری این مراسم با بیان اینکه دنبال سازوکاری برای اعتراضات قانونی و آزادی بیان هستیم افزود: در حالی که دیدیم به علت نبود ساز و کارهای اعتراضات قانونی، حوادث آبان ماه در کشور پیش آمد، می خواهیم با برگزاری تریبون ها و مراسم اینچنینی بیشتر به دغدغه های دانشجویان توجه کنیم.

رضا رزاقی ادامه داد: در این برنامه که با عنوان موذن جامعه، آزادی بیان و پس از بیان برگزار می شود، دانشجویان موافق و مخالف نظرات خود را در مورد حوادث اخیر بیان می کنند.

وی گفت: مطالب بیان شده در گروه های طرح و برنامه بررسی و برای پیگیری و تصمیم گیری به دفتر ریاست دانشگاه و وزارت علوم منعکس می شود.

رزاقی افزود: مدتی بود که برگزاری تریبون آزاد کاهش یافته بود و بیشتر موضوعات صنفی در این تریبون ها مورد بحث و بررسی قرار می گرفت اما شرایط کنونی جامعه و دانشگاه ایجاب می کند که این تریبون ها سیاسی برگزار شود.

در این برنامه که در صحن دانشکده ادبیات دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد جمعی از دانشجویان این دانشگاه نظرات خود را در مورد مسایل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری تریبون آزاد دانشجویی در دانشگاه فردوسی مشهد

برگزاری تریبون آزاد دانشجویی در دانشگاه فردوسی مشهد