مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 10:462019-12-15اقتصادي

همدانی ها حدود 8 میلیارد صدقه داده اند


مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: براساس آمارهای موجود شهروندان و خیران همدان در قالب طرح صدقه هفت میلیارد و 794 میلیون تومان به نیازمندان و خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان در هشت ماهه امسال کمک کرده اند.

- ایسنا/همدان مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: براساس آمارهای موجود شهروندان و خیران همدان در قالب طرح صدقه هفت میلیارد و 794 میلیون تومان به نیازمندان و خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد استان در هشت ماهه امسال کمک کرده اند.

پیمان ترکمانه در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه صدقات در هشت ماهه سالجاری نسبت به مدت مشابه در سال قبل با هشت درصد رشد همراه بوده است، افزود: از ابتدای امسال، مردم استان هفت میلیارد و 794 میلیون تومان صدقه پرداخت کرده اند.

وی با اشاره به نحوه هزینه کرد صدقات جمع آوری شده، ادامه داد: صدقات جمع آوری شده برای مددجویان در قالب کمک های درمانی، پرداخت جهیزیه، آموزش و امور فرهنگی، کمک به تأمین و تعمیر منازل مسکونی مددجویان، ایجاد اشتغال و کمک های موردی هزینه می شود.

ترکمانه با بیان اینکه شهرستان همدان بیشترین میزان پرداخت صدقه را در سالجاری داشته است، خاطرنشان کرد: یک میلیارد و 600 میلیون تومان صدقه از منطقه یک استان جمع آوری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدانی ها حدود 8 میلیارد صدقه داده اند

همدانی ها حدود 8 میلیارد صدقه داده اند