مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 10:462019-12-15فرهنگي

راه اندازی سامانه جامع صدور مجوز نشر در کشور


مدیرکل دفتر توسعه کتاب و کتاب خوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از راه اندازی سامانه جامع صدور مجوز نشر در کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدجواد مرادی نیا روز یکشنبه در مراسم اختتامیه سومین جایزه کتاب سال ایلام اظهار داشت: با وجود اینکه ناشران در پایتخت از وضعیت اقتصادی گله مند هستند اما استان ها شرایط راضی کننده ای دارند که آن هم به دلیل تبلیغات و متمرکز شدن بر روی کار کیفی است.

وی بابیان اینکه راه پیشرفت و تکامل هر کشور از گذرگاه کتاب عبور می کند، گفت: سامانه جامع صدور مجوز نشر کشور راه اندازی شده و این سامانه از امروز برای استان ایلام فعال شده است.

مرادی نیا اظهار داشت: نشر استان ایلام و مؤسسات انتشاراتی که در این استان وجود دارد، ازلحاظ کمی و کیفی حضورشان امیدبخش است و مسیر خوبی را طی کرده اند، امروز 30 ناشر در استان فعالیت دارند و محصولات این ناشران در استان توزیع می شود.

وی تاکید کرد: حمایت دولت از ناشران در دوره های مختلف پررنگ و موثر بوده است اما نحوه این حمایت باید آسیب شناسی شود چون سیاست گذاری های فرهنگی در این حوزه موجب شده است تا صنعت نشر گسترش یافته و کار کیفی کمتر شود.

مدیرکل دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ناشران خواست کتاب های متناسب با نیاز جامعه را تولید کرده و در این زمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی سامانه جامع صدور مجوز نشر در کشور

راه اندازی سامانه جامع صدور مجوز نشر در کشور