مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 09:252019-12-15پزشكي

سوختگی در ایران 8 برابر متوسط جهانی


مدیر کل اعتبارات معاونت درمان وزارت بهداشت با بیان اینکه سوختگی در ایران 8 برابر متوسط جهانی است،گفت:هزینه سوختگی زیاد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، به مناسبت اول دی ماه روز ملی پیشگیری از سوختگی نشست خبری جمعیت حمایت  به بیماران سوختگی امروز با حضور طیب قدیمی، قائم مقام معاونت درمان وزارت بهداشت، رضا رضایی مدیرکل اعتبارات این معاونت و محمد جواد فاطمی رییس انجمن از حمایت از بیماران سوختگی برگزار شد.

  محمد جواد فاطمی رییس انجمن از حمایت از بیماران سوختگی با بیان اینکه سوختگی در ایران 8 برابر متوسط جهانی است  اظهار داشت: مهمترین علت ایجاد سوختگی عدم توجه به استانداردسازی وسایل گرمایشی و پخت و پز است ضمن اینکه توجه به آموزش  نیز نقش بسیار مهمی دارد.

  وی ادامه داد: درصد کمی از بیماران دچار سوختگی در خانه و درصد زیادی از آنها در بیمارستان بستری و درمان می شوند ضمن اینکه میزان مرگ و میر ناشی از سوختگی در ایران بیش از دو برابر متوسط جهانی است.

  * مرگ و میر ناشی از سوختگی در ایران دو برابر متوسط جهانی است فاطمی با اشاره به اینکه درمان های سوختگی در ایران استاندارد نیست و درصد زیادی از افرادی که در اثر سوختگی زنده می مانند دچار معلولیت می شوند بیان داشت: ایجاد مشکلات شغلی و اجتماعی از پیامدهای منفی سوختگی است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سوختگی در ایران 8 برابر متوسط جهانی

سوختگی در ایران 8 برابر متوسط جهانی