مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 08:162019-12-15سياسي

تلاش برای ایجاد عدالت در ساخت و ساز شهری


رییس کمیته معماری شورای شهر تهران از تلاش برای ایجاد نظم عمومی و عدالت در حوزه ساخت و ساز شهری خبر داد.

- ، رییس کمیته معماری و طرح های شهری شورای شهر تهران در صدو هشتادو دومین جلسه علنی شورای شهر تهران از تلاش برای ایجاد نظم عمومی و عدالت در حوزه ساخت و ساز شهری خبر داد.

علی اعطا با بیان اینکه موضوعی که امروز در دستور کار است، یکی از سلسله طرح های کمیسیون شهرسازی و معماری است که در کمیته معماری و طرح های شهری طراحی شده است، اضافه کرد: هدف آن ها ایجاد نظم عمومی و عدالت بر اساس ضوابط ومقررات در حوزه ساخت و ساز شهری است که به صورت سلسله وار این هدف مشترک را دنبال کرده است.

اعطا با بیان اینکه لایحه ارسالی شهرداری تهران با عنوان لایحه تعیین ماموریت ها و حدود اختیارات و مسئولیت های شورا های معماری مناطق امروز در دستور کار است، اظهار کرد: به موجب طرح الزام شهرداری به ارسال چنین لایحه ای، مصوب نودمین جلسه رسمی دوره پنجم در تاریخ یکشنبه هشتم مهرماه 97 به شورا ارسال شده است و پس از بحث و بررسی های جدی و دامنه دار در کمیسیون شهرسازی با حضور معاون و مدیران مرتبط، به جمع بندی رسید و به هیئت رییسه ارسال شد.

وی گفت: به منظور تعیین حدود اختیارات شورا های معماری مناطق، صیانت از ضوابط و مقررات طرح تفصیلی و همچنین امکان پایش فرایند ها و تصمیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای ایجاد عدالت در ساخت و ساز شهری

تلاش برای ایجاد عدالت در ساخت و ساز شهری