مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 07:402019-12-15سياسي

نمایشگاه محصولات قرآنی با عنوان «دوست من، قرآن» در سنندج افتتاح شد


همزمان با دومین روز از هفته قرآن، عترت و نماز، نمایشگاه قرآنی با عنوان « دوست من، قرآن» در دارالقرآن مرحوم علی اشرف صادقی و یادگار امام(ره) سنندج افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش کردستان صبح امروز در حاشیه آیین افتتاحیه این نمایشگاه با بیان اینکه امسال هفته قرآن، عترت و نماز از 23 آذر آغاز می شود و تا 29 آذر ادامه دارد؛ اظهار کرد: در این ایام برنامه های متنوع مرتبط با محوریت قرآن، عترت و نماز توسط مربیان و معاونین پرورشی در مدارس برگزار می شود.

  حجت الله نریمانی،  به برنامه های متنوع هفته قرآن، عترت و نماز در سطح مدارس اشاره کرد و برگزاری کرسی های تلاوت قرآن کریم، اجرای برنامه حفظ جزء سی ام قرآن و آغاز مسابقات قرآن، احکام و نماز دانش آموزی که از اولین روزهای هفته قرآن مدارس استان آغاز می شود را از اهم این برنامه ها برشمرد.

  وی با بیان اینکه سال گذشته نزدیک به 107 هزار نفر از دانش آموزان استان کردستان در مسابقات قرآن و عترت شرکت کردند، افزود: پیش بینی می کنیم امسال حدود 110 هزار نفر از دانش آموزان در این مسابقات شرکت کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی استان کردستان به معرفی محصولات ارائه شده در نمایشگاه پرداخت و عنوان کرد: این نمایشگاه شامل غرفه کتاب های کودکان، محصولات قرآنی، لوازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه محصولات قرآنی با عنوان «دوست من، قرآن» در سنندج افتتاح شد

نمایشگاه محصولات قرآنی با عنوان «دوست من، قرآن» در سنندج افتتاح شد