مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 آذر 1398 ساعت 06:162019-12-15اقتصادي

مهارت آموزی و اشتغال در بازار کار


مددجویان پس از گذراندن دوره های آموزشی می توانند از تسهیلات اشتغال از 150 تا 200 میلیون ریال بهره مند شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز اراک؛ معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: 2 هزار و 631 مددجوی این نهاد حمایتی در سال جاری به منظور مهارت آموزی و اشتغال در بازار کار از آموزش های فنی و حرفه ای بهره مند شدند.

مشهدی افزود: آموزش های فنی و حرفه ای در سه سطح مقدماتی، پایدارسازی و توسعه اشتغال و کسب مهارت های فنی و ایجاد فرصت شغلی انجام می شود و مددجویان پس از گذراندن دوره های آموزشی می توانند از تسهیلات اشتغال از 150 تا 200 میلیون ریال بهره مند شوند.

وی با بیان اینکه حرفه آموزان از 18 تا 460 ساعت در دوره آموزشی شرکت و موفق به دریافت گواهینامه مهارت شده اند، افزود: اشتغال مددجویان این نهاد بهترین راه برای توانمندسازی این قشر است که در این رابطه از هرگونه اقدام لازم برای تحقق این مهم استفاده می شود.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان مرکزی گفت: طبق تفاهم نامه کمیته امداد و مرکز آموزش فنی و حرفه ای، مددجویان این نهاد حمایتی در زمینه خیاطی، آرایشگری، عکاسی و تصویربرداری، میناکاری، حسابداری، پرورش دام و زنبور عسل را آموزش دیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهارت آموزی و اشتغال در بازار کار

مهارت آموزی و اشتغال در بازار کار