مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 آذر 1398 ساعت 20:552019-12-14اقتصادي

/گزارش/ زنان سرپرست خانوار حمایت می خواهند


زنان نیمی از جمعیت جامه ما را تشکیل می دهند بنابراین ناگزیر باید در طرح های توسعه ای نقش این قشر آسیب پذیر در نظر گرفته شده و از آن ها حمایت به عمل آید.

- ایسنا/لرستان زنان نیمی از جمعیت جامه ما را تشکیل می دهند بنابراین ناگزیر باید در طرح های توسعه ای نقش این قشر آسیب پذیر در نظر گرفته شده و از آن ها حمایت به عمل آید.

سمیه زنی 33 ساله و مادر دو فرزند، همسرش اکنون در زندان به سر می برد و چرخ زندگی او و کودکانش که 4 و 6 ساله هستند بدون کمک و یاری همسایگان و خیران نمی چرخد.

او در حال حاضر از کمیته امداد مستمری ماهیانه دریافت می کند، اما به گفته خودش با این که لباس های بلااستفاده فرزندان همسایگان را بر تن کودکان خود می کند تا هزینه های زندگی اش کمتر شود، اما همچنان در تأمین مایحتاج ضروری زندگی کم می آورد.

این زن سرپرست خانوار می گوید، بخش اعظمی از خوراک و غذای بچه ها را نیز معمولاً افرادی که از اوضاع ما خبر دارند تأمین می کنند، اما گاهی اوقات نیز چیزی برای درست کردن ندارم و به افرادی که از حال ما خبر دارند می سپارم وقتی مرغ برای خودشان می خرند پوست و چربی های اضافه آن ها را برایم کنار بگذارند تا تمیزشان کنم و برای یک وعده بچه ها استفاده کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

/گزارش/ زنان سرپرست خانوار حمایت می خواهند

/گزارش/ زنان سرپرست خانوار حمایت می خواهند