مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 20:302019-12-05اجتماعي

فعالیت 22 مرکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ایلام


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان ایلام گفت: 18 مرکز ثابت، 3 مرکز سیار و یک مورد کتابخانه پستی در استان فعالیت های فرهنگی، ادبی و هنری ارائه می دهند.

- مهدی جمالی مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان ون استان ایلام شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ایلام گفت: هم اکنون 22 مرکز فرهنگی، هنری اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان ایلام در سراسر استان به صورت ثابت، سیار و کتابخانه پستی برای بچه های ایلامی فعالیت های فرهنگی، ادبی و هنری ارائه می دهند.

وی افزود: از این تعداد 18 مرکز ثابت، 3 مرکز سیار و یک مورد کتابخانه پستی در ایلام فعال است، که در راستای  اجرای برنامه در مناطق حاشیه و آسیب پذیر شهر ایلام از طریق پیک امید توزیع کتاب، نقاشی و .

انجام می شود.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 10 هزار جلد کتاب، که چاپ شده کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان  است در مناطق محروم سطح استان توزیع شده است.

وی یادآور شد: هم اکنون تمامی شهرستان های ایلام به جز ملکشاهی دارای کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان هستند، و امانت، معرفی و اهدای کتاب از فعالیت های پایه ی این مراکز فرهنگی، هنری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 22 مرکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ایلام

فعالیت 22 مرکز فرهنگی، هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در ایلام