مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 18:152019-12-05اقتصادي

رییس جمهور یکشنبه برای تقدیم لایحه بودجه به مجلس می رود


رییس جمهور برای تقدیم لایحه بودجه سال 99 کشور یکشنبه هفته آینده به مجلس می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، محمود واعظی امشب در حاشیه کارگروه ملی زیارت و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه امروز تصمیم گیری شد که جلسات کارگروه ملی زیارت به صورت منظم 4 بار در سال برگزار شود، اظهار کرد: با تشکیل کمیته های تخصصی و کارگروه های ویژه می توانیم هدف مقدس خدمت رسانی به زائران را محقق کنیم.

رییس دفتر رییس جمهور در پاسخ به سؤالی در خصوص بودجه زیارت، گفت: بخشی از بودجه زیارت قرار است از بودجه عمومی دولت استفاده شود و بخشی دیگر با کمک خیرین و بخش خصوصی خواهد بود، دولت نیز در صدور مجوزها و ارائه تسهیلات کمک می کند.

وی با بیان اینکه بودجه زیارت بخشی از بودجه کل کشور است، بیان کرد: بحثی که ما در کارگروه ملی زیارت داشتیم این بود که باید برای حضور خیرین در این حوزه مشوق باشیم، آنچه مربوط به دولت است در خصوص مجوزها باید رایگان ارائه شود.

واعظی به بودجه سال 99 اشاره کرد و افزود: کلیات بودجه سال 99 روز گذشته در هیأت وزیران به تصویب رسید و یکشنبه هفته آینده توسط رییس جمهور تقدیم مجلس می شود.

رییس دفتر رییس جمهور اولویت های بودجه سال 99 را خودکفایی، تولید، رسیدگی به طبقات متوسط و کم تربرخوردار، افزایش حقوق کارمندان و همسان سازی حقوق بازنشستگان برشمر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس جمهور یکشنبه برای تقدیم لایحه بودجه به مجلس می رود

رییس جمهور یکشنبه برای تقدیم لایحه بودجه به مجلس می رود