مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 17:502019-12-05دانش

کارآفرینی توسط دانشگاه میسر است/ دیپلماسی؛ راهی برای توسعه


قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: مطالبه کارآفرینی جز با اینکه دانشگاه بتواند ارتباط خود را با بنیادهای علم و فناوری سایر دانشگاه ها حفظ کند، - میسر نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری شامگاه پنج شنبه در دومین مجمع انجمن دانش آموختگی که در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، با بیان اینکه یکی از نیازهای امروز جامعه ورود به عرصه کارآفرینی اجتماعی دانشگاه، منشا خدمات در سطوح جامعه هستند و ارتباط آن ها با دانشگاه می تواند به نسل جدید کمک کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر از دانشگاه برای حل مشکلات، مطالبه گری می شود، افزود: این مطالبه همراهی انجمن دانش آموختگان را می طلبد.

اگر بپذیریم دانشگاه محیط یادگیری است، هر انسانی تا آخر عمر خود نیازمند این یادگیری است.

باقری در ادامه بیان کرد: امیدواریم انجمن دانش آموختگان، بتواند بلافاصله برای هر فرد، کارت دانش آموختگی صادر کند و ارتباط فارغ التحصیلان با دانشگاه برقرار شود؛ زیرا این ارتباط متقابل به ما کمک می کند پاسخگویی بهتری به نیازهای جامعه داشته باشیم.

قائم مقام وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه خانواده ها از ما می خواهند فرزندان کارآفرینی داشته باشند، گفت: این مطالبه جز با اینکه دانشگاه بتواند ارتباط خود را با بنیادهای علم و فنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارآفرینی توسط دانشگاه میسر است/ دیپلماسی؛ راهی برای توسعه

کارآفرینی توسط دانشگاه میسر است/ دیپلماسی؛ راهی برای توسعه