مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 17:302019-12-05اجتماعي

بارش 74 میلیمتری باران در رودسر/ پایداری تدریجی هوا از دوشنبه


کارشناس هواشناسی گیلان با اشاره به بارش 74 میلیمتری باران در رودسر، گفت: تا شنبه هوا ابری و بارانی است، اما از اواخر وقت شنبه و روز یکشنبه تا حدی از شدت بارش ها کاسته خواهد شد.

- ایسنا/گیلان کارشناس هواشناسی گیلان با اشاره به بارش 74 میلیمتری باران در رودسر، گفت: تا شنبه هوا ابری و بارانی است، اما از اواخر وقت شنبه و روز یکشنبه تا حدی از شدت بارش ها کاسته خواهد شد.

مازیار غلامی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تداوم بارش باران در جلگه و بارش برف در ارتفاعات گیلان، اظهار کرد: طی 24 ساعت گذشته رودسر با 74 میلیمتر و لاهیجان با 70 میلیمتر بیشترین مقادیر بارش را در ایستگاه های هواشناسی ما داشتند.

وی با اشاره به بارش 52 میلیمتری باران در شهر رشت، افزود: امروز بیشینه دمای هوای رشت به 11 درجه سانتی گراد رسید که نسبت به روز گذشته چهار درجه کاهش داشتیم.

کارشناس هواشناسی گیلان با بیان اینکه طی امشب و فردا بارندگی در نواحی جلگه ای شدید خواهد بود، گفت: توده هوای سرد و بارشی باند شمالی کشور را در بر گرفته و حرکت کندی دارد لذا انتظار داریم این شرایط تا شنبه تداوم داشته باشد.

غلامی بارش باران در جلگه، وزش باد نسبتا شدید در نواحی ساحلی و بارش برف در ارتفاعات را برای فردا پیش بینی کرد و متذکر شد: فردا دریا مواج و طوفانی است و امکان انجام فعالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش 74 میلیمتری باران در رودسر/ پایداری تدریجی هوا از دوشنبه

بارش 74 میلیمتری باران در رودسر/ پایداری تدریجی هوا از دوشنبه