مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 16:102019-12-05اجتماعي

کمبود 210 مدرسه استثنایی در کشور


کمبود210 مدرسه استثنایی در سطح کشور احساس می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، سید جواد حسینی پنجشنبه شب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: به مناسبت 12 آذر ماه روز جهانی معلولان با حضور در زنجان در شورای معاونان آموزش و پرورش و جمع همکاران آموزش استثنایی استان زنجان حضور داشتم و موضوعات مختلف در آن طرح و بررسی شد.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه رویکرد فراگیرسازی و مناسب سازی در آموزش استثنایی مورد توجه است، بیان کرد: در هفت سال اخیر فراگیری آموزش استثنایی 82 برابر شده است.

وی با بیان اینکه مناسب سازی در بستر فیزیکی و محتوایی دنبال می شود، گفت: 60 کتاب مناسب سازی شده نیز در ماه جاری رونمایی شده است.

حسینی با بیان اینکه در سطح کشور کمبود 210 مدرسه استثنایی احساس می شود که توسط خیرین احداث خواهد شد، عنوان کرد: از این تعداد دو مدرسه اسثنایی و یک مدرسه اوتیسم در زنجان احداث می شود.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه رتبه بندی معلمان توسط دولت به تصویب رسیده و از اول سال اجرایی می شود، گفت: معلمان مقطع ابتدایی 10 درصد مزایای بیشتر دریافت می کنند.

وی با بیان اینکه از 24 هزار معلم استثنایی، 20 هزار معلم در مقطع ابتدایی فعال هستند، بیان کرد: این افراد از 10 درصد مزایای بیشتر بهره مند می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود 210 مدرسه استثنایی در کشور

کمبود 210 مدرسه استثنایی در کشور