مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 15:202019-12-05سياسي

علوم اسلامی و حوزوی به فناوری هوش مصنوعی مسلط می شود


مدیر مرکز فناوری اطلاعات حوزه های علمیه گفت: هوش مصنوعی امروز پیشران توسعه بسیاری از علوم است که علوم اسلامی هم باید به آن مسلط شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام محمد حسین بهرامی ظهر امروز در نشست خبری که در خبرگزاری حوزه برگزار شد، اظهار کرد: مدیریت حوزه های علمیه رویکردهای اساسی را دنبال می کند که از آن جمله می شود به توجه به جنبه پاسخگویی حوزه های علمیه اشاره کرد.

وی افزود: حوزه برای پاسخگویی و حضور در صحنه های مختلف و نقش آفرینی که برای چشم انداز جمهوری اسلامی ایران دیده شده و برای باز آفرینی تمدن بزرگ اسلامی لازم است به مرزهای جدید علمی توجه کند و به علوم اسلامی به ویژه فقه در حوزه های جدید ورود پیدا کند و مرزهای خودش را توسعه دهد تا بتواند به نیازهای جدید پاسخ دهد.

مدیر مرکز فناوری اطلاعات حوزه های علمیه تصریح کرد: در این راستا برنامه های متعددی در حوزه های علمیه در حال پیگیری است و کارهایی که در خصوص تعریف درختواره علوم و رشته های حوزوی در حال انجام است و رشته هایی که در حال تولید است با این نگاه در حوزه علمیه در حال پیگیری است.

وی با اشاره به محورهایی که مد نظر آیت الله اعرافی مدیرحوزه های علمیه است، بیان کرد: استفاده از فناوری های مرتبط برای توسعه علوم اسلامی از جمله آن محورهاست که باید به آن توجه شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علوم اسلامی و حوزوی به فناوری هوش مصنوعی مسلط می شود

علوم اسلامی و حوزوی به فناوری هوش مصنوعی مسلط می شود