مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 15:002019-12-05سياسي

باید از هوش مصنوعی در فرآیندهای مورد نیاز فقیه بهره بگیریم


دبیر علمی همایش ملی هوش مصنوعی و علوم اسلامی گفت: در عرصه هوش مصنوعی به دنبال این هستیم که ماشین را به خدمت بگیریم و فرایندهای مورد نیاز فقه را در این مسیر تأمین کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، بهروز مینایی ظهر پنج شنبه در نشست خبری همایش ملی هوش مصنوعی و علوم اسلامی که در خبرگزاری حوزه برگزار شد، اظهار کرد: دانش هوش مصنوعی در کنار فناوری اطلاعات و مهندسی نرم افزار و تحولاتی که اخیرا با پیشرفت های سخت افزاری در دنیا به وجود آمده توانمندی خودش را در برنامه های مختلف فنی تکنیکی نشان داده و شاید بیش از 35 کشور دنیا برنامه استراتژیک راهبردی چگونه بهره گیری از هوش مصنوعی برای تعالی کشورشان نوشتند.

وی ادامه داد: با توجه به حساس بودن و راهبردی بودن این فناوری، همه به دنبال این هستند که در ابعاد مختلف برای پیشرفت کشورشان از این مهم بهره بگیرند، مرکز نور در حوزه پردازش متن و برنامه های کاربردی و قرار دادن امکانات بهتر برای پژوهشگران مثال زدنی و الگو است.

معاون پژوهش دانشگاه علم و صنعت افزود: با آمدن اینترنت و شبکه های پیام رسان و تبدیل شدن کاربران به تولید کننده اطلاعات و حضور فعال مردم، جای خالی استفاده از منابع اسلامی در این مسیر، استفاده هوشمندانه و سیستم پرسش و پاسخ خودکار و توانمندی پاسخ گویی به تمام سؤالات احساس می شود و بای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باید از هوش مصنوعی در فرآیندهای مورد نیاز فقیه بهره بگیریم

باید از هوش مصنوعی در فرآیندهای مورد نیاز فقیه بهره بگیریم