مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 09:252019-12-05سياسي

برگزاری کارگاه آموزشی بازآموزی مربیان قرآن کریم در بیجار


کارگاه آموزشی بازآموزی مربیان قرآن کریم در شهرستان بیجار به مدت سه روز برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، امام جمعه بیجار پیش از ظهر امروز در کارگاه آموزشی بازآموزی مربیان قرآن کریم که به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بیجار در مجتمع فرهنگی نور برگزار شد، به نقش مهم و تاثیرگذار مربیان قرآنی اشاره کرد و گفت: مربیان قرآنی نقش مهم و اساسی در ترویج فرهنگ ناب قرآنی و دینی در جامعه دارند.

حجت الاسلام علی مرادی اظهار داشت: مربی بودن قرآن امری خطیر و ارزشمند است و همه ما باید قدر و منزلت قرآن و کار قرآنی را بدانیم.

وی افزود: باید سعی کنیم تا عشق به قرآن در بطن زندگی ما جریان داشته باشد و زندگی و رفتار ما قرآنی شود و در این صورت است که می توانیم به سعادت دست یابیم.

وی معارف اسلامی را بر اساس سه پایه دانست و عنوان کرد:اعتقاد و باورها از پایه های اساسی و مهم معارف دینی است که ریشه آن در قرآن کریم و احادیث است همچنین باید و ها و نباید های رفتاری که ریشه این مهم نیز نشات گرفته از معارف قرآن است.

امام جمعه بیجار اضافه کرد: اخلاق اسلامی نیز از دیگر بخش های مهم معارف اسلامی است که این مهم از اعتقاد و باورها سرچشمه می گیرد و باعث می شود تا فردی قرآنی معرفی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری کارگاه آموزشی بازآموزی مربیان قرآن کریم در بیجار

برگزاری کارگاه آموزشی بازآموزی مربیان قرآن کریم در بیجار