مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 08:452019-12-05سياسي

هدف ما بردن مردم به سمت بیابان زدایی است /شناسایی گلوگاه های قاچاق چوب


رییس گروه جنگل کاری و توسعه جنگل مرکز جنگل های خارج از شمال کشور سازمان جنگل ها و مراتع گفت: در راستای هدف جلوگیری از قاچاق چوب، یگان حفاظت اقدامات مختلفی از جمله شناسایی گلوگاه های قاچاق چوب را انجام داده است.

- ایسنا/بوشهر رییس گروه جنگل کاری و توسعه جنگل مرکز جنگل های خارج از شمال کشور سازمان جنگل ها و مراتع گفت: در راستای هدف جلوگیری از قاچاق چوب، یگان حفاظت اقدامات مختلفی از جمله شناسایی گلوگاه های قاچاق چوب را انجام داده است.

محمدعلی میرزایی در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: نهضت نهالکاری همگانی برای سال اول و به صورت نمادین امروز -14 آذرماه- در سراسر کشور و در تمام استان ها با همت و مشارکت مردم و در عرصه های منابع طبیعی و حتی مستثنیات، که مردم در زمین های متعلق به خودشان هم نهالکاری انجام می دهند؛ برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه هدف عمده ما مشارکت مردم بوده است، گفت: دلیل انتخاب این فصل برای کاشت نهال این بوده تا از بارندگی ها استفاده شود.

برنامه ریزی شده تا 14 میلیون اصله نهال در بخش مرتع، جنگل و بیابان در کل کشور کاشته شود که نگهداشت شامل مراقبت و آبیاری آن نیز با قرارداد پیمانکاری انجام خواهد شد و مردم نیز در این امر همکاری خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف ما بردن مردم به سمت بیابان زدایی است /شناسایی گلوگاه های قاچاق چوب

هدف ما بردن مردم به سمت بیابان زدایی است /شناسایی گلوگاه های قاچاق چوب