مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 آذر 1398 ساعت 07:102019-12-05سياسي

احزاب ضریب مطالبه گری را در جامعه افزایش می دهند


معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی گفت: فعالیت گسترده احزاب ضریب مطالبه گری را در جامعه افزایش می دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ناصر خوش خبر صبح پنج شنبه در جلسه انتخابات شورای اجرایی خانه احزاب خراسان جنوبی اظهارکرد: بدون تردید احزاب در همه نظام های دموکراتیک نقش محوری دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: نظام مردم سالار جمهوری اسلامی نیز در بسترسازی برای فعالیت احزاب پیش گام بوده است و در 40 سال گذشته اقدامات متعددی در این زمینه صورت گرفته است.

خوش خبر ادامه داد: روند فعالیت احزاب در 40 سال گذشته با فراز و فرودهایی رو به رو بوده است و علی رغم گام های بلند در این زمینه، هنوز به صورت کامل از این ظرفیت استفاده نشده است.

وی افزود: احزابی که بر اساس قانون و مرام نامه کار می کنند، نقش بی بدیلی در آگاهی بخشی مردم، افزایش مشارکت همگانی در امور اجتماعی و پیشگامی در برنامه هایی چون شرکت در راهپیمایی ها دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی گفت: در خراسان جنوبی هیچگاه فعالیت حزبی در راستای تضعیف نظام نداشته ایم و همگان در راستای قانون گام برداشته اند.

خوش خبر با تأکید بر اینکه احزاب ضریب مطالبه گری مردم را افزایش می دهند، اظهارکرد: احزاب سیاسی ضرورت ها و نیازهای مردم را به حاکمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احزاب ضریب مطالبه گری را در جامعه افزایش می دهند

احزاب ضریب مطالبه گری را در جامعه افزایش می دهند