مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آبان 1398 ساعت 05:132019-11-13پزشكي

امینی فرد: آلودگی هوا خطرات جدی برای سلامت مردم دارد


یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان این که «تشدید آلودگی هوا هزینه ای سنگین به اقتصاد و سلامت تحمیل می کند» گفت: آلودگی هوا خطرات جدی برای سلامت دارد باید هر چه سریعتر فکری برای رفع آن شود.

- یک عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان این که تشدید آلودگی هوا هزینه ای سنگین به اقتصاد و سلامت تحمیل می کند گفت: آلودگی هوا خطرات جدی برای سلامت دارد باید هر چه سریعتر فکری برای رفع آن شود.

محمد نعیم امینی فرد در گفت وگو با ایسنا، در توضیح تاثیرات آلودگی هوا بر مردم گفت: آلودگی هوا بر تمامی ارگان های بدن تاثیر سوء و مستقیم دارد تاثیرات آن بر دستگاه های تنفسی و عروقی ثابت شده و در دراز مدت از نظر ایجاد عوارض و مرگ و میر به خصوص در گروه های خطر یعنی کودکان و کهنسالان تاثیرگذار است.

وی افزود: با توجه به این که آلودگی هوا بر سیستم عصبی انسان تاثیر می گذارد باعث تحریک پذیری و ایجاد رفتارهای پر خطر بین شهروندان می شود.

همچنین سکته های قلبی هم از دیگر عوارض آن است.

نتیجه آن است که آلودگی هوا تاثیرات اقتصادی شدید و هزینه سنگینی به اقتصاد سلامت تحمیل می کند.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تاثیرات بین نسلی با آلودگی های هوا را ثابت شده عنوان و اظهار کرد: بسته به نوع آلودگی هوا تاثیرات دراز مدتی خواهد داشت اگر گازهای گلخانه ای و به د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امینی فرد: آلودگی هوا خطرات جدی برای سلامت مردم دارد

امینی فرد: آلودگی هوا خطرات جدی برای سلامت مردم دارد