مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 12:512019-11-12پزشكي

استقرار اتوبوس دیابت مقابل ساختمان وزارت بهداشت


معاون اجرایی دفتر مدیریت بیماری های غیرواگیر وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: همزمان با هفته ملی دیابت «اتوبوس دیابت» در مقابل درب ورودی ساختمان ستاد مرکزی وزارت بهداشت، - معاون اجرایی دفتر مدیریت بیماری های غیرواگیر وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: همزمان با هفته ملی دیابت اتوبوس دیابت در مقابل درب ورودی ساختمان ستاد مرکزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مستقر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ؛ آقای دکتر علیرضا مهدوی افزود: این اتوبوس امروز و فردا (سه شنبه و چهارشنبه) مقابل ساختمان مرکزی وزارتخانه به منظور انجام تست قند خون، ارائه مشاوره و آموزش دیابت به کارکنان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و مردم مستقر شده است.

وی ادامه داد: استقرار این اتوبوس در راستای ترویج فرهنگ خودمراقبتی از ابتلا به بیماری دیابت و آگاهی از خطرات و عوارض آن و برای بهره مندی همکاران از خدمات غربالگری و مشاوره دیابت انجام شده است.

آقای دکتر مهدوی از کارکنان و همکاران وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دعوت کرد با مراجعه به این ایستگاه سیار علاوه بر تست قند خون از مشاوره های دیابت بهره مند شوند.

گفتنی است، 19 تا 25 آبان هفته ملی دیابت نامگذاری شده و شعار امسال این هفته دیابت و خانواده؛ از خانواده تان محافظت کنید است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار اتوبوس دیابت مقابل ساختمان وزارت بهداشت

استقرار اتوبوس دیابت مقابل ساختمان وزارت بهداشت