مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 12:512019-11-12سياسي

نظر طحان نظیف درباره اظهارات اخیر رییس جمهور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، هادی طحان نظیف عضو حقوقدان شورای نگهبان در پستی در اینستاگرام خود نوشت:دیروز به مجلس رفتم.

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، - هادی طحان نظیف درباره اظهارات رییس جمهوری نوشت: مگر عصبانیت می تواند مجوز هر اقدام یا سخنی باشد؟! مردمی که گلایه مندند کجا باید صدای خود را به گوش منتخبان خود برسانند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، هادی طحان نظیف عضو حقوقدان شورای نگهبان در پستی در اینستاگرام خود نوشت:دیروز به مجلس رفتم.

کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، بررسی ایرادات شورای نگهبان به لایحه پسماند های پرتوزا را در دستور داشت.

ابتدای جلسه برخی اعضای کمیسیون، نسبت به سخنان روز یکشنبه رییس جمهور گلایه هایی را مطرح کردند و به طرح موضوعات اختلاف انگیز توسط ایشان اعتراض کردند.

یکی از نمایندگان گفت: شعار های مردم [در اعتراض به وضعیت اقتصادی]باعث عصبانیت آقای روحانی شد و ایشان مجبور شد آن مسائل را بیان کند! من تعجب کردم و با خود گفتم مگر عصبانیت می تواند مجوز هر اقدام یا سخنی باشد؟! مردمی که گلایه مندند کجا باید صدای خود را به گوش منتخبان خود برسانند؟ در همین فکر بودم که کمیسیون وارد دستور شد و رییس کمیسیون از من خواست ایراد شورا به لایحه را تبیین کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر طحان نظیف درباره اظهارات اخیر رییس جمهور

نظر طحان نظیف درباره اظهارات اخیر رییس جمهور