مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 12:092019-11-12ورزشي

برگزاری نخستین جشنواره «ورزش، مشارکت، سلامتی» در سمنان


رییس هیأت ورزش های همگانی شهرستان سمنان از آغاز نخستین جشنواره «ورزش، مشارکت، سلامتی» در شهر سمنان با استقبال بیش از 400 ورزشکار خبر داد.

- امین قنبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان از آغاز نخستین جشنواره ورزش، مشارکت، سلامتی در شهر سمنان با استقبال بیش از 400 ورزشکار خبر داد و اظهار کرد: این دوره از رقابت ها در 12 رشته فردی و تیمی ویژه سازمان های مردم نهاد شهر سمنان در حال برگزاری است.

رییس هیأت ورزش های همگانی شهرستان سمنان اضافه کرد: این رقابت ها در دو بخش مردان و بانوان از روز دوشنبه 20 آبان آغاز شده است و تا روز چهارشنبه 29 آبان ماه ادامه دارد.

قنبری افزود: مردان در رشته های فوتبال گل کوچک، پینگ پنگ، آمادگی جسمانی، فریزبی، دارت، فوتبال دستی و بانوان در رشته های پینگ پنگ، آمادگی جسمانی، فریزبی، طناب زنی، دارت و داژبال با هم رقابت می کنند.

وی به استقبال پرشور ورزشکاران از این جشنواره اشاره کرد و گفت: در راستای تحقق شعار ورزش برای همه ثبت نام در این جشنواره با کمک فرمانداری سمنان، اداره ورزش و جوانان و بهزیستی شهرستان سمنان انجام شد که با مشارکت 30 سازمان مردم نهاد و استقبال بیش از 400 ورزشکار سمنانی همراه بود و امیدواریم برگزاری مسابقاتی پرشور و مهیج را شاهد باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نخستین جشنواره «ورزش، مشارکت، سلامتی» در سمنان

برگزاری نخستین جشنواره «ورزش، مشارکت، سلامتی» در سمنان