مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 12:092019-11-12اقتصادي

رشد 6 درصدی تردد جاده ای در فارس/ کاهش 7 درصدی تخلفات رانندگی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس با اشاره به ثبت 208 میلیون تردد در جاده های فارس طی 6 ماه اول امسال، این میزان را نسبت به مدت مشابه سال قبل، - نشان دهنده 6 درصد رشد دانست.

علیرضا سیاهپور سه شنبه 21 آبان با بیان اینکه 6 درصد کل ترددهای جاده ای کشور در 6 ماه اول امسال مربوط به فارس بوده است، گفت: این استان در میزان تردد جاده ای بعد از تهران، مازندارن، البرز و گیلان، رده پنجم را دارد.

او که در جلسه تحلیل داده های آماری مربوط به تردد جاده ای فارس سخن می گفت، ادامه داد: در این مدت 11 میلیون و 90هزار تردد ورودی و 10میلیون و 990 هزار تردد خروجی در فارس ثبت شده و بیشترین تردد مربوط به محورهای شیراز – مرودشت و بالعکس، کمربندیهای اکبرآباد و پل فسا، شیراز – سپیدان و بالعکس بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس افزود: در نیمه نخست امسال حدود 28 میلیون تردد وسایل نقلیه سنگین در محورهای فارس ثبت شده که 13درصد تردد سنگین کشوری را شامل می شود و فارس در این شاخص بعد از تهران، اصفهان و مرکزی در رتبه چهارم قرار گرفته است.

به گفته سیاهپور، محورهای شیراز-مرودشت، صفاشهر-سورمق و آباده-سورمق در دو مسیر رفت و برگشت به ترتیب بالاترین میزان تردد وسایل نقلیه سنگین در فارس را به خود اختصاص داده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 6 درصدی تردد جاده ای در فارس/ کاهش 7 درصدی تخلفات رانندگی

رشد 6 درصدی تردد جاده ای در فارس/ کاهش 7 درصدی تخلفات رانندگی