مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 11:242019-11-12اقتصادي

بهره برداری از 1010 واحد مسکن مهر کرمان با حضور وزیر راه و شهرسازی


با حضور وزیر راه و شهرسازی، یک هزار و 10 واحد مسکن مهر استان کرمان بهره برداری شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی امروز در حاشیه افتتاح پروژه های مسکن و شهرسازی استان که از طریق ویدئو کنفرانس با حضور رییس جمهور افتتاح شد، اظهار داشت: راه آهن یکی از مطالبات جدی مردم استان، استاندار و نمایندگان مردم است که راندمان حرکت در راه ها پایین است.

وی گفت: متوسط سرعت بین یزد و کرمان پایین است که قرارداد آن منعقد شده و عملیات آن آغاز خواهد شد و مسیر 170 کیلیومتری نیازمند بازسازی است که بخش های بحرانی زودتر و بقیه به ترتیب تا پایان سال انجام شود.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه دو تا خط فرعی ریلی نیز در استان احداث می شود تا پایان سال و حداکثر خرداد ماه سال آینده، و فولاد زرند و معدن جلال آباد باعث می شود 10 میلیون بار در سال از روی جاده به ریل منتقل شود.

وی با بیان اینکه امروز 10 کیلومتر بزرگراه در استان افتتاح می شود، افزود: در استان کرمان 9 هزار و 600 کیلومتر بزرگراه داریم که تا پایان سال 50 کیلومتر اضافه حواهد شد و این فعالیت ادامه پیدا می کند.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به افتتاح یک هزار و 10 مسکن مهر استان در طرح های امروز گفت: طرح اقدام ملی مسکن در استان کرمان به صورت پایلوت از مهر ماه شورع شده و 10 هزار نفر غ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 1010 واحد مسکن مهر کرمان با حضور وزیر راه و شهرسازی

بهره برداری از 1010 واحد مسکن مهر کرمان با حضور وزیر راه و شهرسازی