مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 11:222019-11-12سياسي

مدرسه پاییزی حقوق شهروندی برگزار می شود


خانه حقوق شهروندی اصفهان با مشارکت جهاد دانشگاهی واحد اصفهان دوره مدرسه پاییزی حقوق شهروندی را طی روزهای 23و24 و 30 آبان و اول آذرماه برگزار می کند.

- ایسنا/اصفهان خانه حقوق شهروندی اصفهان با مشارکت جهاد دانشگاهی واحد اصفهان دوره مدرسه پاییزی حقوق شهروندی را طی روزهای 23و24 و 30 آبان و اول آذرماه برگزار می کند.

خانه حقوق شهروندی اصفهان با مشارکت انجمن ایرانی مطالعات سازمان ملل متحد (شعبه اصفهان) و جهاد دانشگاهی واحد دانشگاه اصفهان دوره مدرسه پاییزی حقوق شهروندی (به همراه اعطای مدرک) را برگزار می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی واحد اصفهان این دوره طی روزهای 23 و 24 آبان و 30 آبان و اول آذرماه از ساعت 8 تا 12 برگزار می شود.

حقوق شهروندی در قانون اساسی، مبانی حقوق، حقوق شهروندی در قوانین کیفری و کلیات حقوق بین الملل بشر از سرفصل دروسی است که در این دوره تدریس می شود.

علاقه مندان به ثبت نام در این دوره آموزشی می توانند به آدرس اصفهان، خیابان دانشگاه، روبروی درب دانشگاه، کوچه شماره 7، ساختمان شماره3 جهاد دانشگاهی واحد اصفهان مراجعه و یا با شماره تلفن های 36289429 – 36289416 تماس حاصل کنند.

محل برگزاری این کلاس خیابان فردوسی، بعد از منوچهری، بن بست امام، پلاک 394، خانه حقوق شهروندی، است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدرسه پاییزی حقوق شهروندی برگزار می شود

مدرسه پاییزی حقوق شهروندی برگزار می شود