مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 11:152019-11-12فرهنگي

معرفی کتاب های طوطی در نمایشگاه بین المللی کتاب کودک شانگهای چین


نمایشگاه کتاب کودک شانگهای چین تنها نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان در منطقه ی آسیا اقیانوسیه است، هفتمین دوره آن با همکاری نمایشگاه کتاب کودک بولونیا با حضور ناشران در چین برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نمایشگاه کتاب کودک شانگهای چین تنها نمایشگاه تخصصی کتاب کودک و نوجوان در منطقه ی آسیا - اقیانوسیه است که هفتمین دوره آن با همکاری نمایشگاه کتاب کودک بولونیا از 24 تا 26 آبان ماه با حضور ناشران معتبر جهانی در مرکز نمایشگاه های بین المللی چین برگزار می شود.

در این دوره کتاب های طوطی، بخش کودک و نوجوان انتشارات فاطمی، 40 عنوان کتاب تألیفی را به بازدیدکنندگان و ناشران بین المللی معرفی خواهد کرد؛ آثاری از نویسندگان و تصویرگران مطرح و برگزیده ی ایرانی از جمله فرهاد حسن زاده، جمشید خانیان، افسانه شعبان نژاد، احمد اکبرپور، محمدرضا شمس، پژمان رحیمی زاده، حسن موسوی، نگین احتسابیان، هدی حدادی، غزاله بیگدلو، پیام ابراهیمی، رضا دالوند و.

طوطی با شعار پنجره ای به ادبیات ایران، پلی به ادبیات جهان از سال 94 با رعایت حق نشر و عقد قرارداد با ناشران بین المللی به انتشار کتاب های باکیفیت کودک و نوجوان پرداخته است.

سحر ترهنده، مدیر کتاب های طوطی، به نمایندگی از این مجموعه در نمایشگاه کتاب کودک شانگهای چین حضور می یابد و با ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی کتاب های طوطی در نمایشگاه بین المللی کتاب کودک شانگهای چین

معرفی کتاب های طوطی در نمایشگاه بین المللی کتاب کودک شانگهای چین