مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 11:082019-11-12اجتماعي

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین جهاددانشگاهی و اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان


در مراسمی با حضور رییس پژوهشگاه مطالعات وزارت آموزش و پرورش، جهاددانشگاهی و اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان تفاهم نامه همکاری علمی، آموزشی و پژوهشی امضا کردند.

- با حضور رییس پژوهشگاه مطالعات وزارت آموزش و پرورش صورت گرفت؛ انعقاد تفاهم نامه همکاری بین جهاددانشگاهی و اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان ایسنا/سمنان در مراسمی با حضور رییس پژوهشگاه مطالعات وزارت آموزش و پرورش، جهاددانشگاهی و اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان تفاهم نامه همکاری علمی، آموزشی و پژوهشی امضا کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان در این جلسه با بیان اینکه جهاددانشگاهی از شرکای آموزشی و پژوهشی استان سمنان به شمار می آید، گفت: با بهره گیری از ظرفیت های علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی و رسانه ای جهاددانشگاهی به دنبال رفع دغدغه های آموزش و پرورش در استان سمنان خواهیم بود.

محمد دستورانی افزود: این تفاهم نامه در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر علمی نمودن و هم افزایی در راستای استفاده بهینه از منابع و ارتقاء سطح کیفی خمدات با توسعه امور آموزشی و پژوهشی و توسعه زمینه های همکاری علمی، پژوهشی و فناورانه و استفاده بهینه از ظرفیت ها و توانمندی های جهاددانشگاهی در این استان منعقد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین جهاددانشگاهی و اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان

انعقاد تفاهم نامه همکاری بین جهاددانشگاهی و اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان