مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 10:482019-11-12سياسي

عضویت بیش از 51 هزار نفر در کتابخانه های ایلام


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام از اجرای برنامه فرهنگی در هفته کتاب و کتاب خوانی خبر داد د و گفت: تا پایان امسال 5 کتابخانه عمومی جدید افتتاح خواهد شد.

- مراد جلیلیان در نشست خبری بابیان اینکه در طول هفته کتاب و کتاب خوانی بیش از 40 برنامه فرهنگی در راستای توسعه فرهنگ کتاب خوانی برگزار می شود، اظهار کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون روند رو به رشدی در سطح کتابخانه های عمومی استان داشته ایم به طوری که هم اکنون 43 باب کتابخانه عمومی و تخصصی در استان ایلام فعالیت دارند.

وی گفت: همه جامعه باید در موضوع کتاب و کتاب خوانی احساس مسئولیت کنند و نسبت به حفظ و نگهداری کتاب به عنوان یک میراث گران قدر توجه داشته باشند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام تصریح کرد: همه افراد جامعه و مسئولان نسبت به ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب خوانی مسئولیت دارند و باید گفت که برای زندگی بهتر باید به سمت کتاب خوانی رفت.

جلیلیان با تأکید بر اینکه تنها راه داشتن برای اینکه یک جامعه عاری از آسیب های اجتماعی تعمیق فرهنگ کتابخوانب است، گفت: همدلی، همکاری و تفاهمی که بین این نهاد و دستگاه های اجرایی و مردم وجود دارد موجب شده که توسعه خوبی در زمینه کتاب خوانی در استان داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عضویت بیش از 51 هزار نفر در کتابخانه های ایلام

عضویت بیش از 51 هزار نفر در کتابخانه های ایلام