مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 10:262019-11-12سياسي

بزرگترین دانشگاه ها از محل وقف می چرخد


بزرگترین دانشگاه ها از محل وقف می چرخد و بزرگترین دانشمندان از محل موقوفات تربیت می شوند و امیدواریم از محل موقوفات انسانی هایی تربیت کنیم که نیروی متعهد باشند.

- ایسنا/خراسان جنوبی رییس دانشگاه بیرجند گفت: بزرگترین دانشگاه ها از محل وقف می چرخد و بزرگترین دانشمندان از محل موقوفات تربیت می شوند و امیدواریم از محل موقوفات انسانی هایی تربیت کنیم که نیروی متعهد باشند.

احمد خامسان، امروز 21 آبان، در نخستین همایش ملی کارکرد وقف در توسعه انسانی با تاکید بر وقف علمی، اظهار کرد: فرهنگ مردم به سابقه آموزش در این شهر و مدرسه شوکتیه بیرجند است.

وی بیان کرد: دانشگاه ها بر مبنای امورات خیریه اداره شود و بسیاری از دانشگاه های معتبر جهان بر اساس وقف و کارهای خیریه اداره می شوند و سهم بودجه دولتی در این دانشگاه ها ناچیز است.

رییس دانشگاه بیرجند بیان کرد: سوغات خراسان جنوبی معلم است و این نیز از جریان وقفیات و توجه به سرمایه گذاری در حوزه وقف و آموزش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، خامسان با تاکید بر فرهنگ سازی وقف، اظهار کرد: آموزش و پرورش و آموزش عالی در تربیت نسل متعهد خلاصه می شود، بنابراین اگر این تربیت نیروی انسانی خوب انجام شود تمام ارکان جامعه می چرخد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین دانشگاه ها از محل وقف می چرخد

بزرگترین دانشگاه ها از محل وقف می چرخد