مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آبان 1398 ساعت 09:362019-11-12دانش

بیش از 75 «سرآمد علمی» مورد حمایت فدراسیون سرآمدان علمی ایران قرار گرفت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فدراسیون سرآمدان علمی ایران وابسته به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، - بیش از 75 سرآمد علمی مورد حمایت فدراسیون سرآمدان علمی ایران قرار گرفت فدراسیون سرآمدان علمی ایران وابسته به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با هدف تقویت و افزایش کیفیت علمی کشور، در سال 1398 تعداد 75 سرآمد علمی را مورد حمایت قرار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فناوری خبرگزاری دانشجو، به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فدراسیون سرآمدان علمی ایران وابسته به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با هدف تقویت و افزایش کیفیت علمی کشور، در سال 1398 تعداد 75 سرآمد علمی را مورد حمایت قرار داد.

این افراد منتخب ازانواع حمایت ها از جمله پژوهانه نقدی (از 20 تا 50 میلیون تومان) و گرنت خدمات شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی برخوردار می شوند.

همچنین به کارگیری محقق پسادکتری (1 تا 2 نفر) و شرکت در کنگره های معتبر بین الملی، بخش دیگری از حمایت های در نظر گرفته شده برای این افراد است.

حق الزحمه محققان پسادکتری، به مدت یک سال توسط فدراسیون سرآمدان علمی ایران پرداخت می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 75 «سرآمد علمی» مورد حمایت فدراسیون سرآمدان علمی ایران قرار گرفت

بیش از 75 «سرآمد علمی» مورد حمایت فدراسیون سرآمدان علمی ایران قرار گرفت